Ti ting du bør gjøre hver dag

Har akkurat lest boka Ungdomskilden av Audun Myskja. Han har med bakgrunn i sin brede og lange erfaring med mennesker samlet en rekke gode råd i boka. Han avslutter den med en liste med ti ting du bør gjøre hver dag – livet ut. Litt å tenke på – og kanskje prøve ut.

  1. Lære noe nytt
  2. Puste skikkeligungdomskilden
  3. Stå på ett bein
  4. Få opp pulsen i 20 sekunder
  5. Tøye hele kroppen
  6. Smile
  7. Godta livet som det er
  8. Være takknemlig
  9. Søke stillheten
  10. Gi noe til andre

Ennå en gang slår det meg, hvor viktig det er for mine livsvalg at jeg driver med yoga. Med min yoga-praksis kan jeg faktisk hake av for de fleste av tingene på denne listen.

Legg igjen en kommentar

